A Toyota élményeket fejlesztett az új Camry köré

Tizenöt év után tért vissza Európába a Toyota Camry. A világ legnépszerűbb felső-középkategóriás autója alaposan felkavarja az autópiacot. Az új trónkövetelő megalkotásáról Masato Katsumata, a modell főmérnöke mesélt. 

A Toyota Camry 700 ezer darabot meghaladó eladásával a világ tíz legnépszerűbb autójának egyike. A legújabb generációról és a Camry hagyományairól Masato Katsumata főmérnök így fogalmazott: „a típus 1982-es bevezetése óta több mint 19 millió Camry-t adtunk el világszerte.

A minőség, tartósság és megbízhatóság mellett a Camry mindig is kiváló fogyasztást és jó menetdinamikai jellemzőket kínált. Nem is beszélve a kategóriájában legjobbnak számító alacsony zajszintjéről és rugózási kényeleméről. A piac azonban folyamatosan fejlődik és mi is folyamatosan új kihívásokat keresünk. Ezért a korábbi modellváltásokkal ellentétben az új, nyolcadik generációs Camry-t a nulláról indulva fejlesztettük ki.”

A teljesítmény és az intelligencia optimalizálásával megteremtették a fokozott vezetési és utazási élményt nyújtó limuzint. A teljesítmény az autó alapvető műszaki jellemzőire utal: a menetdinamikára, a tágas helykínálatra, valamint a takarékosságra. Az intelligencia ezzel szemben azokat az innovációkat és eredeti elképzeléseket fogja össze, amelyek praktikussá és élvezetessé teszik az autó használatát, fejtette ki Masato Katsumata.

Az új Camry fejlesztését a Toyota új globális architektúra (TNGA) filozófia tette lehetővé. A TNGA alapú, vadonatúj karosszéria és padlólemez soha nem tapasztalt mértékű szabadságot biztosított a tervezéshez, beleértve a divatos és sportos formatervet eredményező hosszú tengelytávot és széles kiállást. A mérnökök emellett a padló és a csípőpont magasságát egyaránt csökkentették, így egyszerre valósították meg a látványos, érzelmekben bővelkedő sziluettet és az optimális vezetői üléshelyzetet. Az új, 2,5 literes Hybrid Dynamic Force hajtáslánc lenyűgözően kedvező üzemanyag-fogyasztást és a vezető szándékaihoz igazodó menetdinamikai jellemzőket biztosít. Csendes működés, ösztönös kezelhetőség, robbanékony teljesítménykifejtés és külső feltöltést nem igénylő, elektromos hajtástechnológia.

Rob, a Toyota autóvezetője tesztelte a vadonatúj Camry-t a videóban megosztja Önnel a tapasztalatait:

„A TNGA-val új mércét állíthatunk autóink számára. Meggyőződésem, hogy amint megpillantják, megtapintják és kipróbálják az új Camry-t, Önök is megértik a különbséget. Ugyanebből az okból kifolyólag biztos vagyok abban, hogy a modell mosolyt varázsol minden leendő tulajdonos és felhasználó arcára”, tette hozzá a főmérnök.

A világ legfejlettebb öntöltő hibrid elektromos hajtáslánc-rendszere kedvező üzemben tartási költségeket kínál. Rendkívül előnyös üzemanyag-fogyasztással és alacsony CO₂-kibocsátással, ami akár 50 százalékos emissziómentes működtetést jelent a mindennapi használatban.

Az új full hibrid hajtáslánc legnagyobb rendszerteljesítménye 160 kW/218 lóerő. A Camry Hybrid 8,3 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége 180 km/óra, miközben átlagos CO₂-kibocsátása akár csupán 98 g/km, vegyes ciklusú üzemanyag-fogyasztása pedig mindössze 4,3 l/100 km.

Próbálja ki az Új Camry-t a Koto Autóházban!

TESZTVEZETÉSRE JELENTKEZEM

 

Kérje a legjobb árat a Koto Autóházban!

ÁRAJÁNLATOT KÉREK

 

 

Shares
Share This