7. Ichiban Díj a Koto Autóháznak
2020-ban a Vevőink elégedettsége alapján ismét a Koto Autóház minősült Magyarország legjobb Toyota márkakereskedésének. A járványhelyzet miatt a hivatalos díjátadó ünnepséget virtuálisan tartották meg. A díj rangjáról blogbejegyzésünkben részletesen olvashat.
A díjat Ügyfeleinktől kaptuk. Hálásan köszönjük a bizalmat!
A kaposvári és a nagykanizsai Koto Autóház Toyota és Lexus tulajdonos ügyfelei a videókban mondják el, miért fontos az autóvásárláskor a háttér, a megbízható márkaszerviz. Nézze meg 22 ügyfelünk véleményét a videókban!
Összességében az Ügyfelek miért elégedettek a 7-szeres Ichiban díjas Koto Autóházzal?
Dr. Makai Attila
Fogorvos, Toyota tulajdonos: – Mindamellett, hogy a Toyota tényleg egy szuper autó, szeretem, hogyha a szerviz is ugyanolyan megbízható, mint amilyen az autó. Annyi mindenben segítenek nekem. Taxit hívnak, elvisznek, visszahoznak. Megbízhatóság, precízség, nekem ezek a legfontosabbak. Én is így élek, igyekszem ugyanígy csinálni a munkámat.
Dr. Tóth István
Toyota Supra tulajdonos: – Havonta öt-hatezer kilométert autózom. Ezért használom a prémium kategóriás autókat, mert a munka mellett az élményt is szeretném érezni. Jó, hogy az ember élvezi a gyorsulást, és van olyan erőtartalék, ami biztonságot nyújt. Nyugodt lehetek minden téren autóügyben. Ide bármikor jöhetek, bármivel.
Dr. Borbély Gábor
Toyota tulajdonos: – Én világ életemben japán autó rajongó voltam. Az a fajta precizitás, amivel összerakják a gépjárművet, a hozzáértés és a szakmai tapasztalat számít. Biztonságos, nem hagy ott sehol. A szervizről pedig azt tudom elmondani tényleg, amikor bármi kérésem van feléjük, akkor abszolút kedvességgel és örömmel fogadnak. Úgyhogy csak pozitívat tudok róluk elmondani.
Molnár Ferenc
Lexus tulajdonos: – Az a fejlesztési munka, amit a Prius-szal kezdődően a Toyota a hibrid technológiába rakott, az mára behozhatatlan előnnyé vált. Látjuk a Lexusban is. Mekkora csoda, hogy semmi nincs benne, amitől tönkre mehet. És a kanizsai autószalonnal is végtelenül elégedett vagyok.
Rémes Árpád
Tulajdonos, Bérhalász Kft.: – A precizitás, az őszinteség és a pontosság nagyon fontos. Ha az ember a partnereivel és a kollégáival is egyformán jól bánik, az gyümölcsöző lesz hosszú távon.
Potyi Gyula
Toyota tulajdonos, Szőlőoltvány termesztő e.v.: – Az üzembiztonság, a fogyasztás, a kényelem,…megint jó választás volt a Toyota. Camrynk van, büszkék is vagyunk rá, ez nagyon nagy élmény számunkra. És ajánlom mindenkinek jó szívvel.
Paál Bernadett
Tulajdonos ügyvezető, Agrotrack 2000 Kft.: – Egyszerre vettünk két RAV4-et. Véleményem szerint a Toyotának a legjobb a lízing feltétele. A másik része nekem a Koto volt. Az odafigyeléssel, a pontossággal. Tudom, hogy megbízhatóak, reális árakon dolgoznak.
Vas Imre
Gépjárművezető szakoktató: – Nagyon fontos, hogy ki áll a márkanév mögött. Itt mindig a megbeszéltek szerint állták a szavukat.
Kanász János
Polgármester, Surd: – Tényleg kedvesek, rugalmasak, le a kalappal, csak jót tudok róluk mondani.
Móric József
Toyota tulajdonos: – A 3 év garancia vagy +100ezer kilométer illetve a 2 év kiterjesztett garancia számomra teljesen megnyugtató. Soha nem kellett igénybe vennem. Nem véletlen, hogy az eltelt 22 év alatt már több Toyotát is vásároltam.
Zsolnai Tamás
Toyota tulajdonos: – Szerintem a legfontosabb, hogy az itt dolgozók megtalálják azt a fajta stílust, vagy hangnemet, amit az ügyfél elvár. Mindig a legjobbat próbálják nyújtani. Az ember úgy érzi, megbecsülik.
Mezőfi Zoltán
Cégvezető, M&M Consulting Kft.: – Itt lehetőségem volt arra, hogy egy Toyota Camryt megkapjak két napra. Ez elegendő volt arra, hogy tapasztalatot szerezzek és abszolút meggyőződtem, hogy ez egy jó váltás lehet.
Góber Zoltán
Cégvezető, 6×6 Trans Kft.: – Az, hogy jó szervizháttér legyen egy gépjármű mögött, azt gondolom, elengedhetetlen. Abszolút pozitívan tudom értékelni itt a kollégák tevékenységét. A precizitás talán a legjobb szó, ami jellemzi a Koto Autóházat.
Burghardt Ferencné
Toyota tulajdonos: – Magánvállalkozó vagyok, és tudom, ha jól állok az ügyfélhez, akkor biztosan visszatér. Pont ezért is volt szimpatikus a Toyota, mert nagyon közvetlenek voltak, bármi kérdést feltettem, tudtak rá válaszolni.
Csitári Csaba
Taxis vállalkozó: – Nagyon jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Lehet érezni a vállalkozáson, hogy itt mindenki egy célért dolgozik. Ügyfélcentrikusak, mindenben segítőkészek, meghallgatják az embert. Abszolút elégedett vagyok és a kollégáim is. Ez egy nagyon jó hangulatú munkahely.
Dr. Makai Katinka
Yaris tulajdonos: – A családban mindig Toyotáink voltak, csak pozitív tapasztalatokkal utazóként, sofőrként. Ezért számomra nem volt kérdéses, hogy én milyen autót fogok vásárolni. Az autóháznál lévő szakemberek és minden egyéb hozzátesz ahhoz, a mai napig nagyon sikeresek Kaposváron és a régióban.
Groholy András
Toyota tulajdonos: – Évente általában 50-60 ezer kilométert utazom, ezért 2-3 évente cserélek autót. Corollák váltották egymást, Land Cruiser és Toyota Yaris. Ami egy autókereskedő és egy autót szerető ember között működik, az szerintem itt megvalósult. Udvariasak, baráti a hangulat. Nekem ez fontos.
Világos Krisztián
Toyota tulajdonos: – Nagyon szeretem, hogy percek alatt el tudunk intézni dolgokat. Ez az egyik nagyon komoly fegyvertény.
Dr. Csiszér István
Toyota tulajdonos: – Nagyon sokat utazom. A megbízhatóság úgy emberben, mint gépben a legfontosabb szerintem. Megbízunk abban az autóban és technológiában, amivel járunk, és megbízom azokban az emberekben, akikkel kapcsolatban vagyok. Itt mindenkit ismerek, mindenkiben megbízom 100%-osan, úgy a szervizes, mint az eladásban részt vevő kollégákban. És szerintem ez már elég ahhoz, hogy ez a kapcsolat sokáig működni tudjon.
Horváth Péter
Ügyvezető, Etisys Kft.: – Nekem nagyon fontos volt, hogy ki áll a márkanév mögött. Én szintén céget vezetek. Mi is mindig azt számlázzuk, amit megcsináltunk, nem számlázunk plusz költséget. Ilyen alap elvárható egy szerviztől is. Igazából itt soha nem csalódtam.
Árkovics Orsolya
Toyota tulajdonos: – Magához a márkához is hű vagyok, most már 14 éve. A társaságunk is olyan területen dolgozik, ahol ügyfelekkel foglalkozunk. Tisztában vagyok azzal, mennyire fontos az ügyfélnek, hogy jó kiszolgálást, jó bánásmódot kapjon. Ugyanezt látom itt, a Kotonál is minőségben, határidőkben, pontosságban.