Különleges kiadást épített a Toyota a GR Suprából, amelyből mindössze 90 darab érkezik az európai piacokra.

Különleges sorozattal bővíti a Toyota a GR Supra kínálatát: megérkezett a Jarama Racetrack Edition.  A korábbi Supra különkiadásokhoz hasonlóan mindössze 90 darab érkezik az európai piacokra, a kupé A90-es gyári kódjával.

Az új speciálmodell a legendás spanyol versenypályának a nevét viseli, ahol az új GR Supra sajtóbemutatóját is megrendezték.

A különsorozat legfeltűnőbb külső jegye a horizontkék fényezés és a mattfekete, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák kontrasztja. Ezt a hatást tovább erősítik a látványos, vörös féknyergek. Az autó különlegességét bizonyító plakett a műszerfal szénszálas betétjén ül. A gyártási sorszámon kívül a Toyota GR Supra logója és a Jarama versenypálya körvonala is látható rajta.

A menetteljesítmények és az egyéb műszaki, teljesítménybeli jellemzők azonosak a GR Supra alapmodelléivel. Az alacsony súlypont, a könnyű és merev karosszéria és az alacsony légellenállású külső is az agilitást és a stabilitást szolgálja.

A Jarama Racetrack Edition felszereltsége is gazdag: része a 3D térképes navigációs rendszer, a teljes okostelefon integráció (Apple CarPlay és Android Auto), a Supra Connect nevű konnektivitási szolgáltatás és a tíz hangszórós audiorendszer is.

A Supra Safety + csomag pedig az aktív biztonsági felszerelések egész sorát kínálja. Ilyen az ütközést megelőző biztonsági rendszer gyalogos,- és nappali kerékpáros-felismeréssel, a jelzőtábla-felismerő, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, az adaptív intelligens sebességtartó automata stop-and-go funkcióval, valamint adaptív világítás- és távfény-szabályozás.

A Jarama Racetrack Edition változatot a kupé jól ismert 3.0 literes, 340 lóerős turbós, soros hathengeres motorja hajtja. A speciális „GR” típusjele mindent elárul a modell Toyota Gazoo Racinggel való szoros kapcsolatáról, hiszen ők is részt vettek a fejlesztésében.

A motor rövid reakcióidejű, nyolcfokozatú sport automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A rajtautomatika használatával az állórajtos, 100 km/órás gyorsulás szintideje mindössze 4,3 másodperc!

A sportautó tavasszal jelenik meg Európában.

ISMERJE MEG A YARIS GR-T IS! >>>

NÉZZE MEG KÉSZLETEN LÉVŐ SZALONAUTÓINKAT >>>

 

Shares
Share This