Ismét Ichiban Díjat kapott a Toyota Koto Autóház

A Toyota rendszeresen az első helyen végez a megbízhatósági és az ügyfél-elégedettségi felméréseken. A világelső autógyár erre ösztönzi márkakereskedőit is, ezért minden évben Ichiban Díjjal tünteti ki azt a 45 európai vállalatot, amely a legjobbnak bizonyul a saját országában. Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”, ezért azokat illeti a rangos elismerés, akik a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését és szeretetét. Az idei magyar díjazott ismét, a Kaposváron és Nagykanizsán is jelen lévő Koto Autóház, amely egyedülállóan, már hatodik alkalommal nyert az európai kiválósági versenyben. A 2019-es Ichiban verseny díjátadó ünnepségét a Genfi-tónál, Evianban rendezték meg. Az eseményen Dr Johan van Zyl, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója nagy elismeréssel szólt a kimagasló teljesítményt elért kereskedések képviselőihez. “Üzleti döntéseink középpontjában az ügyfél áll. Mindenki, aki ma itt megjelent, bebizonyította, hogy a kimagasló ügyfélelégedettség mennyire fontos a mindennapi tevékenységeinkben.” – hangsúlyozta beszédében Dr van Zyl. Továbbá kiemelte annak fontosságát, hogy személyre szabott élményt kell teremteni minden egyes vásárló számára, aki kapcsolatba kerül a márkával. A képen balról László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója, mellette Dr Johan van Zyl a Toyota európai elnök-vezérigazgatója és középen a díjjal Tóth László a Koto Autóház tulajdonos ügyvezetője a feleségével.

A Toyota filozófia

 „Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása a Toyota alapfilozófiája. Ezt a mostani kiemelkedően sikeres időszakban sem szabad szem elől tévesztenünk, hiszen ez ügyfeleink elégedettségének és ezáltal hosszútávú növekedésünk kikezdhetetlen alapja. Az idén hatodik Ichiban kiválósági díját elhódító Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül is kiemelkedik. Nem véletlenül kapta meg a jogot a vállalati prémium márkánktól, az Omotenashiról, azaz a hagyományos japán vendégszeretetről és a legendás ügyfélközpontúságról ismert Lexustól egy hivatalos márkaszerviz megnyitására a tavalyi évben. Ahogyan Tóth László rámutatott, a Koto Autóház hatodik Ichiban díja a vállalat minden munkatársának közös sikere. Kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri, ezért a Koto Autóház minden munkatársának gratulálunk az újabb rangos elismeréshez. Méltán és büszkén viselhetik az idei év legjobb magyarországi Toyota márkakereskedése címet. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.

Igazi versenyzők

A 2019-es Ichiban verseny díjátadójának díszvendége volt a Toyota paralimpikonja, Tyrone Pillay, aki a Toyota South Afrikai vállalatánál dolgozik. Tylone rövid időre megszakította a felkészülését is a 2020-as Tokiói Olimpiára. Örömmel találkozott a márkakereskedőkkel, akiknek elkötelezettségéből is erőt merít, mint mondta: “Önök az autókereskedelem világának aranyérmesei”.

Vajon mit gondolnak a Koto Autóház munkatársai a 6. Ichiban Díjról

Kaposváron és Nagykanizsán?

 

 

Ismerje meg a Koto nyári készletajánlatát >>>

Shares
Share This