Az új Toyota Hilux a koronavírus miatt most debütált Magyarországon. Az új generációnak a minden esélye megvan, hogy visszaszerezze első helyét a hazai piacon is.

Az új Hilux egyesíti az ütős dizájnt, az új 2,8 literes motor erejét, a kiváló országúti és terepteljesítményt, valamint a személyautós kényelmet és a gazdag felszereltséget.

A hűtőrács és a lökhárító új, merész és erőteljes karakterével a formatervezők látványosan átalakították a Hilux orr-részét. Ez határozottabb kiállást kölcsönöz a pickupnak. Az új stílust még izgalmasabbá varázsolják az újonnan tervezett első és hátsó LED lámpatestek.

Az utastér leginkább szembeszökő változása a műszeregység új kialakítása, illetve a 8 colos infotainment képernyő, amely minden vezetési helyzetben egyértelműbben kezelhető.

Az új Hilux hajtáslánc-kínálatában most megjelenik egy új, még erőteljesebb, 2,8 literes, 204 DIN lóerős* dízelmotor. Az 500 Nm* forgatónyomatékú erőforrás mindössze 10,0 másodperc* alatt gyorsítja a Hiluxot álló helyzetből 100 km/órára. Átlagos üzemanyag-fogyasztása 7,8 l/100 km*, CO₂-kibocsátása pedig 204 g/km*.

A kettős célú és szabadidős igényeket legmagasabb szinten kielégítő új, 2,8 literes motor az extrakabinos és duplakabinos kivitelekhez lesz megrendelhető, és a vonóerőt hatfokozatú manuális vagy hatfokozatú automata sebességváltó továbbítja a négy kerékhez.

Az új Hilux tervezői arra törekedtek, hogy az autó legendás off-road képességeinek megőrzése mellett is tovább finomítsák az országúti menetkényelmet.

A Hilux-sorozat csúcsmodelljeként kínált, extrakabinos és duplakabinos kivitelben kapható Invincible modellváltozatot kifejezetten a kettős célú és a szabadidős használatra alakította ki a Toyota. Az Invincible változat alapja a High felszereltség, amit exkluzív műszeregység, illetve fekete metálfényezésű és feketére krómozott betétek egészítenek ki.

A Toyota Hiluxból tavaly mintegy 38 ezer darab talált gazdára Európában, ebből mintegy 1300 darab hazánkban kelt el. Míg tavaly a Hilux 30%-os szegmensrészesedéssel végzett a kategória második legnépszerűbb autójaként, addig az idei év első félévében 35%-ra növelte részesedését, ezzel éppen csak lemaradt az első helyről. Minden esély meg van tehát, hogy a nagyobb teljesítményű erőforrással is rendelhető új generáció érkezésével a Hilux hazánkban is visszaszerzi piacvezető pozícióját.

1968-as bemutatkozása óta a megállíthatatlan Hilux újra meg újra bebizonyítja legyőzhetetlenségét, meghódítva az Északi-sarkot, Izland vulkánjait és az Antarktiszt, 2019-ben pedig győzelmet aratva a Dakar Rallyn.

 

Shares
Share This