Friss vonalak, egy új hibrid motor, multimédia felsőfokon

Hibridebb, kommunikatívabb, ikonikusabb. Így aposztrofálja a Toyota a sikermodell C-HR új kiadását. Az új változatban a továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid mellett újdonság a 2,0 literes, 184 lóerős hibridhajtás.

Az új Toyota C-HR újragondolt formával érkezik, ám megőrzi ikonikus vonalait. A tervezők sokat finomítottak az autó első és hátsó részén. Az új modell alsó légterelő elemei erőteljes, széles és látványos kiállással ruházzák fel az autót. A fényszórókban és a hátsó lámpatestekben prémium LED-technológia működik. A kombinált hátsó lámpatesteket összeköti a ragyogó feketére fényezett légterelő, egységessé és letisztulttá téve az autó hátsó traktusát.

Az új Toyota C-HR modellben most először mutatkozik be a 2,0 literes Hybrid Dynamic Force hajtáslánc. A 184 lóerős rendszer ötvözi az élvezetes menetteljesítményt és a csekély üzemanyag-fogyasztást. Ugyanakkor a vásárlók a továbbfejlesztett 1,8 literes hibridhajtást is megrendelhetik, így már két különböző hibrid opció közül választhatnak.

Az új Toyota C-HR CO2-kibocsátása: 

NEDC-korellált

WLTP
1,8 Hybrid, 122 LE86 g/km-től109 g/km-től
2,0 Hybrid, 184 LE92 g/km-től118 g/km-től

Az autó egyik fontos menetdinamikai fejlesztése az EPS módosítása, amely jobb kormányérzetet eredményez. A 2,0 literes változatba módosított futómű került, ennek köszönhetően tovább javul a rugózási kényelem. Mindegyik modellváltozatban tökéletesített NVH-csomag szűri ki a kabinba tolakodó zajokat.

Az megújult C-HR új multimédia rendszerrel mutatkozik be. Az Apple Carplay™ és az Android Auto™ rendszereknek köszönhetően a berendezés okostelefonok integrálására is alkalmas. A navigációs rendszer térképei az „over the air” technológiával frissíthetők, így a vezetőnek mindig rendelkezésére állnak az európai térképek legújabb változatai.

Shares
Share This