Különleges kiadást épített a Toyota a GR Suprából, amelyből mindössze 90 darab érkezik az európai piacokra.
Különleges sorozattal bővíti a Toyota a GR Supra kínálatát: megérkezett a Jarama Racetrack Edition. A korábbi Supra különkiadásokhoz hasonlóan mindössze 90 darab érkezik az európai piacokra, a kupé A90-es gyári kódjával.
Az új speciálmodell a legendás spanyol versenypályának a nevét viseli, ahol az új GR Supra sajtóbemutatóját is megrendezték.
A különsorozat legfeltűnőbb külső jegye a horizontkék fényezés és a mattfekete, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák kontrasztja. Ezt a hatást tovább erősítik a látványos, vörös féknyergek. Az autó különlegességét bizonyító plakett a műszerfal szénszálas betétjén ül. A gyártási sorszámon kívül a Toyota GR Supra logója és a Jarama versenypálya körvonala is látható rajta.
A menetteljesítmények és az egyéb műszaki, teljesítménybeli jellemzők azonosak a GR Supra alapmodelléivel. Az alacsony súlypont, a könnyű és merev karosszéria és az alacsony légellenállású külső is az agilitást és a stabilitást szolgálja.
A Jarama Racetrack Edition felszereltsége is gazdag: része a 3D térképes navigációs rendszer, a teljes okostelefon integráció (Apple CarPlay és Android Auto), a Supra Connect nevű konnektivitási szolgáltatás és a tíz hangszórós audiorendszer is.
A Supra Safety + csomag pedig az aktív biztonsági felszerelések egész sorát kínálja. Ilyen az ütközést megelőző biztonsági rendszer gyalogos,- és nappali kerékpáros-felismeréssel, a jelzőtábla-felismerő, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, az adaptív intelligens sebességtartó automata stop-and-go funkcióval, valamint adaptív világítás- és távfény-szabályozás.
A Jarama Racetrack Edition változatot a kupé jól ismert 3.0 literes, 340 lóerős turbós, soros hathengeres motorja hajtja. A speciális „GR” típusjele mindent elárul a modell Toyota Gazoo Racinggel való szoros kapcsolatáról, hiszen ők is részt vettek a fejlesztésében.
A motor rövid reakcióidejű, nyolcfokozatú sport automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A rajtautomatika használatával az állórajtos, 100 km/órás gyorsulás szintideje mindössze 4,3 másodperc!
A sportautó tavasszal jelenik meg Európában.
[button link=”https://toyota-koto-autohaz.hu/a-vilag-legerosebb-haromhengeres-motorjat-kapta-a-toyota-gr-yaris/” type=”big” newwindow=”yes”] ISMERJE MEG A YARIS GR-T IS! >>>[/button]
[button link=”https://toyota-koto-hasznaltauto.hu/” color=”red” newwindow=”yes”] NÉZZE MEG KÉSZLETEN LÉVŐ SZALONAUTÓINKAT >>>[/button]