BLOG

Szintet lépett az ikonikus terepjáró: bemutatkozott a Toyota Hybrid 48V és a GR SPORT II

Két új modellváltozatot mutatott be a Toyota az ikonikus Hilux terepjáróból: a Hilux 48V az első hibrid meghajtással ellátott Toyota Hilux a modell történetében, a GR SPORT II pedig a vállalat kínálatának új csúcsa, amelyet a japán márka Dakar-rali-győztes öröksége ihletett.

Az 1968-ban Japánban bemutatott Toyota Hilux hamar világszerte ismertté vált a kivételes strapabírásának, egyszerű felépítésének és legendás megbízhatóságának köszönhetően. Az évtizedek során a Hilux nemcsak a mezőgazdaságban, a vadászatban-halászatban és az iparban vált nélkülözhetetlenné, hanem extrém környezetekben is bizonyított a sarkköröktől a sivatagokig, például a Dakar-ralikon.

A pickup haszonjárműből mára egy modern, kényelmes és biztonságos modell lett, a teljesítmény és a sokoldalúság szimbóluma. A Hilux sikertörténete most két új modell bevezetésével tovább íródik.

Toyota Hilux 48V

Az új Hybrid 48V az első Hilux, amely mild hibrid rendszerrel rendelkezik, és simább, csendesebb és magabiztosabb teljesítményt nyújt, akár közúton, akár nehéz terepen. A Toyota az elektrifikáció területén több mint évtizedes tapasztalatára építve a modellben fokozza a vezetési teljesítményt és a hatékonyságát: ez a Hilux ugyanolyan teherbírással és vontatási kapacitással, valamint terepjáró erősségekkel rendelkezik, mint a nem hibrid modellek, beleértve a mélyvízi gázlóképességet is.

A teljesen feltöltött akkumulátor induláskor akár további 12 kW teljesítményt és 65 Nm nyomatékot is képes leadni a hajtásláncnak. A lágyhibrid hajtáslánc ugyanakkor megtartja a pick-up bevált 2,8 literes turbódízel motorjának erősségeit. A Hilux Hybrid 48V duplakabinos kivitelben jelenik meg minden felszereltségi szinten, beleértve a zászlóshajóként szolgáló INVINCIBLE felszereltségi szintet is.

A Hilux Hybrid 48V-ben a középkonzolon található MTS kapcsolóval és üzemmódválasztóval vezérelhető Multi-Terrain Select rendszerrel van felszerelve. A rendszer a jármű hajtásszabályozó rendszereit – a hajtáserőt, a felfüggesztést és a hidraulikus féknyomást – állítja be, hogy javítsa a tapadást, a manőverezhetőséget és a stabilitást különböző vezetési körülmények között.

Toyota GR SPORT II

Az új Hilux GR SPORT II pedig a Hilux kínálatának új csúcsmodelljeként érkezik. Erőteljes formatervezési elemei fokozzák az érzelmi vonzerőt azoknál a vásárlóknál, akik olyan járműre vágynak, amely kifejezi személyes stílusukat és karakterüket. Az erőteljes megjelenéshez olyan műszaki fejlesztések társulnak, amelyek ezt a Hiluxot a valaha volt legjobban vezethető modellé teszik, bárhová is szól az utazás, legyen szó terepjárós felfedezésről vagy autópályás közlekedésről.

Erőteljes kialakítása impozáns utcai megjelenést kölcsönöz neki, amelyet fokozott vezethetőség és stabilitás, valamint kompromisszumok nélküli képességek tesznek teljessé. A vontatási kapacitás (3500 kg) és a hasznos teherbírás (1000 kg) továbbra is kategóriaelső.

A 2,8 literes turbódízel motorral felszerelt modell jelentős változásai közé tartozik a szélesebb első és hátsó nyomtáv, a megemelt hasmagasság és a megnövelt első megközelítési szög, amelyek tovább erősítik a jármű terepjáró képességeit. Az eredmény egy magabiztosságot adó vezetési élmény, különösen kedvezőtlen időjárási vagy útviszonyok között.

A Toyota a GR SPORT II-t tartja a valaha volt legjobb vezethetőségű Hiluxnak, mind közúton, mind terepen, a szélesebb futófelületnek és a jobb kezelhetőségi tulajdonságoknak, például a csökkentett dőlésszögből adódó nagyobb stabilitásnak és a precíz kormányreakciónak köszönhetően.

Ismerje meg készletajánlatunkat!