A Toyota bemutatta a legendás a Hilux kilencedik generációját, amely az erő, a megbízhatóság és a tartósság ikonikus örökségét viszi tovább, miközben nagyot lép előre az elektromos meghajtások területén.
Az új Hilux számos lehetőséget kínál majd az ügyfelek igényeinek. A szélesebb európai kínálatban szereplő hibrid 48 V-os rendszerrel, valamint dízel- és benzinmotorokkal több hajtáslánc-opcióval rendelkezik majd, mint bármely más Toyota-modell, miközben megőrzi azt a minőséget, tartósságot és megbízhatóságot, amelyek a világ kedvenc pick-upjává tették.

Erőteljes és agilis külső megjelenés, magasabb beltéri minőség
A Hilux új külső stílusát a „kemény és agilis” téma jegyében fejlesztették ki, erőteljes megjelenést kölcsönözve az orr-résznek, az új arányok pedig erős kiállást eredményeznek. Az összes változat új jellemzői közé tartozik az új hátsó fellépő a könnyű beszállás érdekében, valamint az újratervezett oldalsó fellépő.
Az új generációval a Hilux egyetlen karosszériaváltozatra, a dupla kabinra vált, összhangban a vásárlói preferenciákkal. Az utastérben az új Toyota Land Cruiser ihlette érzékszervi minőségbeli emelés tapasztalható. A középkonzol új, vízszintes kialakítású, magában foglalva egy 12,3 hüvelykes, testreszabható vezetőoldali kombinált műszeregységet és egy központi multimédiás érintőképernyőt.

Bővített Toyota T-Mate biztonsági és vezetéstámogató rendszer
A Hilux Toyota T-Mate fejlett biztonsági és vezetéstámogató csomagjának funkciói jelentősen kibővültek. Az új modell (felszereltségtől és a helyi piactól függően) számos új és továbbfejlesztett funkcióval lesz elérhető, beleértve a Toyota Safety Sense kiterjesztését, amely magában foglalja az alacsony sebességű gyorsuláscsillapítást, a proaktív vezetéstámogató rendszert és a vészfékezési rendszert. Az új, vezeték nélküli frissítések zökkenőmentes frissítéseket biztosítanak, amint elérhetővé válnak.
További újdonságok (többek között) a holttérfigyelő rendszer, a biztonságos kiszállást segítő rendszer és a vezetőt figyelő kamera.

A Hilux BEV: áttörés az elektromos terepjárásban
Az akkumulátoros elektromos hajtás bevezetése áttörést jelent a Hilux számára, amelyet a modell közismert minőségének, tartósságának és megbízhatóságának feláldozása nélkül értek el.
A Hilux BEV további előnyeit egy Multi-Terrain Select rendszer is tartalmazza, amely fék- és nyomatékszabályozás segítségével a jármű teljesítményét a különböző terepviszonyokhoz igazítja, ami egy hagyományos hajtású jármű L4-es tartományban történő vezetésével egyenértékű.

A hajtáslánc egy 59,2 kWh-s lítium-ion akkumulátorral, valamint állandó összkerékhajtást biztosító első és hátsó eAxles-szel rendelkezik, elöl 205 Nm, hátul pedig 268,6 Nm nyomatékkal. A homologizáció előtti előzetes adatok szerint a hasznos teher hozzávetőlegesen 715 kg, a vontatási kapacitás pedig 1600 kg, a WLTP hatótávolság pedig körülbelül 240 km.
Érkezik egy hibrid Hilux
A hibrid 48V-os hajtásláncot 2025-ben vezették be a jelenlegi Hilux kínálatába, és az új generációban Európában a tömegcikk-értékesítő lesz. A gyártás 2026 tavaszán kezdődik.
A rendszer a hátsó ülések alatt található 48 V-os lítium-ion akkumulátorból, egy villanymotor-generátorból és egy DC-DC átalakítóból áll. A Toyota világelső hibrid technológiai szakértelmére építve a 2,8 literes motort támogatja, hogy sima, csendes és kifinomult teljesítményt nyújtson mind közúton, mind terepen. A vezetési élmény különösen az induláskor és a gyorsítás során érzékelhető.

A belső égésű motorok is maradnak
A belső égésű motorok továbbra is szerepet játszanak a Hilux kínálatában, de elérhetőségük kizárólag a Toyota kelet-európai piacaira fog összpontosulni, biztosítva, hogy a regionális vásárlói igények kielégítve legyenek. Az izmos és hatékony 2,8 literes dízel váltja fel a 2,4 literes egységet, amelyet a meglévő 2,7 literes benzinmotor mellett kínálnak.