A Toyota Európa 2025-ben is átadta az „Ügyfél az Első” szemléletet képviselő, legkiválóbb európai márkakereskedőknek járó Ichiban-díjat. A több mint 2500 európai márkakereskedés közül 46 nyertes emelkedett ki kivételes ügyfélélményének köszönhetően, köztük a Kaposváron és Nagykanizsán Toyota márkakereskedéseket működtető Koto Autóház, amely ezzel immáron példátlan módon tizedik alkalommal érdemelte ki a rangos elismerést.
A Toyota Európa 46 kiemelkedő márkakereskedőt tüntetett ki a 2025-ös Ichiban-díjjal. Ők több mint 2500 európai márkakereskedő közül emelkedtek ki, kivételes ügyfélélményt biztosítva.

A díjazottak névsorából kiderül, hogy ma Magyarországon Kaposváron és Nagykanizsán a legjobb Toyota ügyfélnek lenni.
„Az Ichiban-díj nyertesei következetességükkel, gondosságukkal és az emberek számára fontos dolgok mély megértésével érdemelték ki ezt a kitüntetést. Emlékeztetnek bennünket arra, hogy a kiváló ügyfélélmény egy ember, egy kézfogás után épül fel, és hogy a határok túllépése nem kivétel, hanem szokás. A Toyota európai történetének következő fejezete éppen most íródik – és ezek a márkakereskedők társszerzői ennek az izgalmas utazásnak, amelynek során kielégítik a változó ügyféligényeket és megbízható, tartós kapcsolatokat építenek ki.” – avat be Yoshihiro Nakata, a Toyota Európa elnök-vezérigazgatója.
Az Ichiban-díj a cselekedetekkel elnyert bizalom jele
A június 24. és 26. között az olaszországi Bolognában megrendezett díjátadó ünnepségen a nyertesek a Motor Valley szívében, az autóipari hagyományokban gazdag régióban gyűltek össze. Az idei téma ihletet merített a versenypályáról, ahol a pontosság, a fegyelem és a csapatmunka határozza meg a sikert. A ma elismert, kiváló teljesítményű csapatok kivételes képességet mutattak a közös munkára és a nyomás alatt való kiváló teljesítményre.
Ez a kollektív erőfeszítés tette lehetővé, hogy ezek a kereskedők elnyerjék a rangos Ichiban-díjat. Az Ichiban-díj több mint egy trófea. Ez a cselekedetekkel elnyert bizalom jele. A Toyota számára ez egy egyszerű igazságot tükröz: ha a márkakereskedők sikeresek, az ügyfelek maradnak.
Tizedszer kapott díjat a Koto Autóház

„A Koto Autóház több mint három évtizede kötelezte el magát a Toyota ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett. Töretlenül hiszünk abban, hogy az ügyfelek elégedettségének kulcsát a felkészült, elkötelezett és lojális munkatársak, valamint munkájuk elismerése, megbecsülése jelenti, még a nehéz időszakokban is. Fontosnak tartjuk, hogy kollégáink tisztában legyenek tevékenységük hozzáadott értékével. Folyamatos képzésekkel fejlődési lehetőséget biztosítunk munkatársaink számára, amely annak záloga is, hogy az iparágban dolgozó legfelkészültebb szakemberek közé tartozhatnak. Az általuk képviselt szolgáltatásminőségben a stabil és állandó magas minőségű színvonalat az ügyfeleink a bizalmukkal hálálják meg. Ennek az ügyfélbizalom európai szinten is egyedülálló, amelynek köszönhetően idén tizedik alkalommal vehettük át az Ichiban kiválósági díjat.” – mondta Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
Kivételes teljesítményt nyújtottak Kaposváron és Nagykanizsán
„A piac legszélesebb és legerősebb környezetbarát modellportfóliójának, valamint a részben vagy teljesen elektromos meghajtások (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos, hidrogén üzemanyagcellás elektromos) teljes vertikumát lefedő multitechnológiás stratégiánknak köszönhetően a Toyota az elmúlt években tovább erősítette pozícióját világszinten és Magyarországon egyaránt. Hazánkban ez folyamatosan növekvő értékesítési számokat eredményezett, ami minden korábbinál magasabb elvárásokat támasztott az értékesítési és szervizcsapatokkal szemben. Ennek következményeképpen az ügyfélkiszolgálás kiemelkedő színvonala még inkább felértékelődött. Az Ichiban-díjat idén immár tizedik alkalommal elnyerő, ügyfélközpontú működéséről ismert Koto Autóház teljesítménye még a Toyota kivételesen elkötelezett hazai márkakereskedői hálózatán belül is példaértékű. Az elismerés a Koto Autóház minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri – így méltán lehetnek büszkék arra, hogy 2025-ben ismét ők képviselhették Magyarországot Európa legjobbjai között.” – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe magyarországi országigazgatója.
Örömmel osztjuk meg az alábbi videónkat is a magyarországi díjátadóról, amelyben a Koto Autóház sikereit méltatták!