A Toyota C-HR története Európában egyedülálló sikertörténet. A merész formatervezésű, kupészerű sziluettel hódító C-SUV modellből immár egymillió darab talált gazdára a kontinensen.
Az úttörő Toyota C-HR újabb kiemelkedő sikert ér el, hiszen év végére elérte az egymilliós mérföldkövet az európai eladások tekintetében, ezzel is kihangsúlyozva, hogy a Toyota egyik legkelendőbb modellje és márkaikonja a kontinensen.
Kitűnik a tömegből a C-HR
A 2016-ban bemutatott Toyota C-HR mérföldkőnek számított, és számít azóta is a Toyota életében, hiszen rendhagyó formáinak, élvezetes vezethetőségének és prémium minőségének köszönhetően új, stílustudatos közönséghez juttatja el a márkát. Merész, éles, a sportkupék dinamikus vonalaira emlékeztető formatervével új mércét állított fel az európai C-SUV szegmensben.
Jellegzetes megjelenése hozzájárult ahhoz, hogy pozitív irányba terelje a Toyota megítélését Európában, és erős érzelmi lökést adott a márkának. A vásárlók pozitívan reagáltak, hiszen az ügyfelek több mint fele az autó stílusát jelölte meg a vásárlás fő okaként, ami hozzájárult ahhoz, hogy a Toyota C-HR a márka legjobban teljesítő modellje lett az új vásárlók körében.
Két generáció, egymillió darab
A Toyota C-HR első generációja még modellciklusa végén is jól teljesített az értékesítés terén, és ezt a teljesítményt továbbvitte a második generáció is, hiszen továbbra is a Toyota egyik legnépszerűbb modellje maradt, amely még mindig új vásárlókat vonz. Eközben az új Toyota C-HR PHEV jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előző évhez képest 93 százalékkal nőttek a márka plug-in hibrid eladásai.
A Toyota C-HR második generációja az európai vásárlókhoz való kötődését erősítve a helyi tervezés, fejlesztés és gyártás előnyeit élvezheti. A Toyota mérnökei és tervezői a Brüsszel melletti Zaventemben található műszaki központban dolgoznak, ahol innovatív fejlesztéseket, többek között a kontinens felhasználóitól származó valós idejű adatokat hasznosítják.
Az új C-HR négyféle hajtással érhető el
A legújabb Toyota C-HR kínálatában először szerepel PHEV – a Plug-in Hybrid 220 változat –, amely a modern európai vásárlói igényeknek és szokásoknak megfelelő EV hatótávolsággal rendelkezik. Egy valódi elektromos jármű könnyed, zökkenőmentes vezethetőségét kínálja, 66 kilométeres hatótávolsággal (WLTP kombinált), de kizárólag városi vagy használat esetén a pontos felszereltségtől függően akár 100 km körüli tisztán elektromos hatótávolságot is képes elérni (WTLP EAER City).
A kettős DNS-t megtestesítő Plug-in Hybrid 220 az akkumulátor lemerülésekor automatikusan hibrid üzemmódba kapcsol, így a felhasználók a Toyota kategóriaelső hibrid technológiájának megnyugtató és rugalmas előnyeit élvezhetik, ami minden utazás során folyamatos hatékonyságot biztosít.
A helyi gyártásnak megfelelően – a Toyota esetében első ízben – a PHEV akkumulátorok Európában, a Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) szakaryai üzemében készülnek, amely idén ünnepli fennállásának 30. évfordulóját.
A Plug-in Hybrid 220 mellett három hibrid hajtáslánc is a Toyota legújabb, ötödik generációs hibridtechnológiáján alapul, hangsúlyozva a Toyota karbonsemlegességhez vezető, inkluzív, több technológiát alkalmazó útját. A Hybrid 140 1,8 literes motorral és 140 lóerővel rendelkezik, míg a még magával ragadóbb vezetési élményre vágyó ügyfelek számára a Hybrid 200 a 2,0 literes motor teljesítményét és hatékonyságát kombinálja 197 lóerővel és 190 Nm nyomatékkal.
Az új Toyota C-HR a kategóriájában vezető hatékonyságán túlmenően új, újrahasznosított anyagok bevezetésével, valamint a jármű tömegét és a gyártás során a CO2-kibocsátást csökkentő fejlett technológiákkal tovább csökkenti a környezetre gyakorolt hatását.